Retrouvé

Retrouvé

retrouvé

Art. Science. Beauty.
Een bijzondere, compacte collectie high-performance, unisex beauty elixers.

De lancering van Retrouvé eind 2013 in Parijs betekende de terugkeer van Jami Morse Heidegger en haar echtgenoot Klaus in de beauty arena. Na de succesvolle verkoop van familiemerk Kiehl’s in 2001 besloten beiden zich op andere gebieden te richten. Huidverzorging bleef een hobby en het duurde niet lang voordat ze een bevriende laborant benaderde om samen de ultieme huidverzorgingsproducten te ontwikkelen voor privégebruik. En ultiem betekent carte blanche op kostengebied; alleen de beste ingrediënten en de nieuwste productietechnieken voor deze lijn, die niet voor commerciële doeleinden diende. Na enige overreding door haar man werd besloten de producten, op zeer kleine schaal, op de markt te brengen. Retrouvé is een bloemlezing van meer dan 30 jaar ervaring, onderzoek en samenwerkingen; een super-luxueuze, super-effectieve en super-elegante huidverzorgingscollectie. De vruchten van de enorm rijke, diepe kennis en esthetische visie op huidverzorging van deze bijzondere familie…