Veelgestelde vragen
Retourneren en terugbetalen
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), binnen 60 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen.*
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je nadrukkelijk anderszins heeft ingestemd.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient het retourbewijs te bewaren totdat het aankoopbedrag is teruggestort.
Geldteruggave op basis van betaalwijze:
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Hoe-en-wanneer-word-ik-terugbetaald
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je nadrukkelijk anderszins heeft ingestemd.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient het retourbewijs te bewaren totdat het aankoopbedrag is teruggestort.
Geldteruggave op basis van betaalwijze:
- Betaald met iDeal, Bancontact, creditcard of PayPal: het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op jouw bankrekening teruggestort.
- Betaald met een Skins Giftcard: je ontvangt dit bedrag retour in de vorm van een dezelfde cadeaubon als waarmee je hebt betaald.
- Klarna: geef bij Klarna aan dat je jouw bestelling retourneert. Wanneer de retour verwerkt is komt de betalingsverplichting bij Klarna te vervallen.
Bij afgifte van jouw retour ontvangt je een verzendbewijs met een Track & Trace code van PostNL. Wij adviseren je om dit verzendbewijs goed te bewaren tot je het bedrag gecrediteerd hebt gekregen.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Hoe-volg-ik-mijn-retourzending
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected], een bericht via Whatsapp (+31 020-740 3220) of onze chat (klik rechts onderin het beeldscherm op ‘live chat’).
Vermeld het betreffende retourproduct in je bericht. We sturen je daarna een e-mail met een antwoordnummer van PostNL, waarmee je de bestelling kosteloos kan retourneren. Met dit antwoordnummer kun je de bestelling afgeven bij een locatiepunt van PostNL. Houd er dus rekening mee dat wij onze pakketten via DHL verzenden, maar onze retourzendingen via PostNL gaan.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Hoe-stuur-ik-een-artikel-retour
Vermeld het betreffende retourproduct in je bericht. We sturen je daarna een e-mail met een antwoordnummer van PostNL, waarmee je de bestelling kosteloos kan retourneren. Met dit antwoordnummer kun je de bestelling afgeven bij een locatiepunt van PostNL. Houd er dus rekening mee dat wij onze pakketten via DHL verzenden, maar onze retourzendingen via PostNL gaan.
Nee, deze mogelijkheid bestaat enkel bij retouren binnen Nederland. Wil je toch graag een product vanuit het buitenland retourneren? Uiteraard is dat mogelijk, hierbij komen de retourkosten voor eigen rekening. Helaas is het niet mogelijk om betaalbewijzen naar Skins te sturen of te declareren.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Worden-retourkosten-vanuit-het-buitenland-vergoed
Wij begrijpen heel goed dat jij een geur eerst wilt ervaren voordat je tot aankoop overgaat. Daarom is er de Sample Service: één van onze meest gewaardeerde services, voor jou. Creëer gemakkelijk je eigen set, of kies uit een door onze Skins Experts gemaakte selectie. Ook in onze boutiques staan wij klaar om jou te helpen bij het vinden en ervaren van jouw nieuwe parfum.
Om een product te retourneren moet het aan de volgende voorwaarden voldoen:
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Onder-welke-voorwaarden-mag-ik-een-product-retourneren
Om een product te retourneren moet het aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Het product moet ongeopend en ongebruikt zijn. Is het geen foutief product en is de verzegeling verbroken? Dan is er sprake van waardevermindering en kunnen wij helaas niet het gehele aankoopbedrag terugstorten.
- Het product moet binnen 60 dagen geretourneerd worden.
Je kunt een online bestelling ook altijd retourneren in een van onze Skins Boutiques*. Vergeet niet om jouw (digitale) factuur mee te nemen. Producten uit ons Archives assortiment kunnen niet geretourneerd worden. Producten die met Klarna betaald zijn, kunnen niet in onze Skins Boutiques geretourneerd worden. Wanneer je alle producten uit een bestelling wilt retourneren, kun je ter plekke kiezen of je de verzendkosten als voucher wilt ontvangen of middels de originele betaalmethode van de aankoop.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Kan-ik-mijn-online-aangeschafte-product-retourneren-in-een-Skins-Boutique
*Met uitzondering van onze Skins Boutique in De Bijenkorf Den Haag.
Dat klopt. Nadat je een retour hebt aangemeld, ontvang je van ons een antwoordnummer. Vermeld dit antwoordnummer vervolgens op het pakket dat je retour stuurt.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/retourneren-en-terugbetalen/Ik-heb-geen-retourlabel-ontvangen
Hulp nodig?
Onze Skins Experts staan voor je klaar via live chat, e-mail en whatsapp.
Het is ook mogelijk om ons te bellen.
Bel ons op +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220