Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected], een bericht via Whatsapp (+31 020-740 3220) of onze chat (klik rechts onderin het beeldscherm op ‘live chat’).
Vermeld het betreffende retourproduct in je bericht. We sturen je daarna een e-mail met een antwoordnummer van PostNL, waarmee je de bestelling kosteloos kan retourneren. Met dit antwoordnummer kun je de bestelling afgeven bij een locatiepunt van PostNL. Houd er dus rekening mee dat wij onze pakketten via DHL verzenden, maar onze retourzendingen via PostNL gaan.
Vermeld het betreffende retourproduct in je bericht. We sturen je daarna een e-mail met een antwoordnummer van PostNL, waarmee je de bestelling kosteloos kan retourneren. Met dit antwoordnummer kun je de bestelling afgeven bij een locatiepunt van PostNL. Houd er dus rekening mee dat wij onze pakketten via DHL verzenden, maar onze retourzendingen via PostNL gaan.
Check altijd de pakbon met daarop het aantal. Staat het product hier op '0', dan is het niet op voorraad. Neem in dit geval contact op met onze Skins Experts. Mis je een product waar wel voorraad van is? Neem dan contact op met onze online Skins Experts. Dit kan bijvoorbeeld via WhatsApp, via onze chat of door te mailen naar [email protected].
Skins Inclusive is het persoonlijke waarderingsprogramma voor klanten van Skins. Wanneer je je aanmeldt als member profiteer je direct van vele rewards en privileges, waaronder onbeperkt toegang tot de Skins Archives, een persoonlijke gift bij je aankoop, unieke videocontent van onze Skins Experts en early access bij Skins Exclusives en limited editions. Klik hier om je aan te melden voor Skins Inclusive.
Hulp nodig?
Onze Skins Experts staan voor je klaar via live chat, e-mail en whatsapp.
Het is ook mogelijk om ons te bellen.
Houd rekening met een vertraging van 1 werkdag op de levertijd van jouw verzending. Onze excuses voor het ongemak.
Bel ons op +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220