Merk

Categorie

 

Contact

Onze online Skins Experts zijn bereikbaar om jou live van kundig advies te voorzien, te vertellen over onze verfijnde producten, of antwoord te geven op andere vragen. Het team is doordeweeks tussen 09.00 en 19.00 uur, zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur en op zondag tussen 12.00 en 16.00 uur bereikbaar.

Voor B2B vragen kun je bellen naar +31 (0)20 740 3229.

Telefoonnummer:
+31 (0)20 740 3222

Live chat:
klik rechts onderin het beeldscherm op ‘live chat’

WhatsApp bericht:
+31 020 740 3220

Ontmoet onze Online Skins Experts

Wij vinden het belangrijk dat jij in de e-boutique dezelfde signature Skins service ontvangt als die in de fysieke boutiques. Ons gepassioneerde team van Online Skins Experts staat daarom dagelijks voor jou klaar, om al je vragen te beantwoorden en je te voorzien van persoonlijk advies en expert tips. Met hun uitzonderlijke productkennis en expertise weten ze jou te verrassen en zorgen ze dat jij en jouw behoeften centraal staan.


Mark

Senior Customer Experience Specialist

Noa

Senior Customer Experience Specialist

Denise

Customer Experience Specialist

Katja

Customer Experience Specialist

Kim

Customer Experience Specialist

Amara

Customer Experience Specialist

Loys

Customer Experience Specialist

Hoofdkantoor

Ons kantoor te Amstelveen heeft het volgende adres: Pletterij 3-5 1185 ZK Amstelveen

Skins Cosmetics B.V. handelend onder de naam Skins Cosmetics KvK-nummer: 34126773 BTW-nummer: NL812550900B01

Lees hier onze huisregels.

Vragen

Skins Cosmetics streeft er naar de best mogelijke service te leveren. Als er onverhoopt toch sprake is van onduidelijkheden, kun je het beste contact met ons opnemen via de bovenstaande mogelijkheden. Vermeldt dan graag je naam, adres, woonplaats en ordernummer, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. We doen ons best om zo snel mogelijk jouw vraag inhoudelijk te beantwoorden, in ieder geval binnen 2 werkdagen. Het is mogelijk per post contact op te nemen, het adres hiervoor is:

Skins Cosmetics t.a.v. Customer Experience Pletterij 3-5 1185 ZK Amstelveen

Je kunt ook het contactformulier op deze pagina invullen om in contact te komen met ons Customer Experience team. Ook als je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP in Den Haag. Het is ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contact
Velden gemarkeerd met (*) zijn verplicht.
Privacy *