Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
Om je te registreren bij Skins Cosmetics kun je jouw gegevens invullen onder: 'Ik ben een nieuwe klant'.
Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected], een bericht via Whatsapp (+31 020-740 3220) of onze chat (klik rechts onderin het beeldscherm op ‘live chat’).
Vermeld het betreffende retourproduct in je bericht. We sturen je daarna een e-mail met een antwoordnummer van PostNL, waarmee je de bestelling kosteloos kan retourneren. Met dit antwoordnummer kun je de bestelling afgeven bij een locatiepunt van PostNL. Houd er dus rekening mee dat wij onze pakketten via DHL verzenden, maar onze retourzendingen via PostNL gaan.
Vermeld het betreffende retourproduct in je bericht. We sturen je daarna een e-mail met een antwoordnummer van PostNL, waarmee je de bestelling kosteloos kan retourneren. Met dit antwoordnummer kun je de bestelling afgeven bij een locatiepunt van PostNL. Houd er dus rekening mee dat wij onze pakketten via DHL verzenden, maar onze retourzendingen via PostNL gaan.
Nee, deze mogelijkheid bestaat enkel bij retouren binnen Nederland. Wil je toch graag een product vanuit het buitenland retourneren? Uiteraard is dat mogelijk, hierbij komen de retourkosten voor eigen rekening. Helaas is het niet mogelijk om betaalbewijzen naar Skins te sturen of te declareren.
Hulp nodig?
Onze Skins Experts staan voor je klaar via live chat, e-mail en whatsapp.
Houd rekening met een vertraging van 1 tot 2 werkdagen op de levertijd van jouw verzending. Onze excuses voor het ongemak.
Bel ons op +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220