Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
Iedereen kan een review plaatsen over een product, mits je bent ingelogd met je Skins account. De voorwaarde hiervoor is dat je het product ook daadwerkelijk hebt gekocht. Als Skins Inclusive member ontvang je ook punten voor het plaatsen van een review.
Nee, deze mogelijkheid bestaat enkel bij retouren binnen Nederland. Wil je toch graag een product vanuit het buitenland retourneren? Uiteraard is dat mogelijk, hierbij komen de retourkosten voor eigen rekening. Helaas is het niet mogelijk om betaalbewijzen naar Skins te sturen of te declareren.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Bij het plaatsen van een order wordt deze direct doorgezet naar ons logistieke centrum. Annulering komt hierdoor te vervallen.
Heb je hier toch nog vragen over? Neem dan contact op met onze Skins Experts.
Hulp nodig?
Onze Skins Experts staan voor je klaar via live chat, e-mail en whatsapp.
Het is ook mogelijk om ons te bellen.
Houd rekening met een vertraging van 1 werkdag op de levertijd van jouw verzending. Onze excuses voor het ongemak.
Bel ons op +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220