FAQ
Most frequently asked questions
Anyone can post a review about a product, provided you are logged in with your Skins Account. The requirement for this is that you actually bought the product. As a Skins Inclusive member, you also receive points for posting a review.
You can pay at Skins via iDeal, PayPal and Bancontact, afterwards with Klarna, with a credit card of Mastercard, VISA and American Express, VVV voucher (only in boutiques), Fashioncheque or with the Skins Giftcard. All prices shown include VAT. It is not possible to purchase a Skins Giftcard with another giftcard.
Je kunt een retourzending gemakkelijk en kosteloos aanmelden via DHL, door hier te klikken. Graag verzoeken wij je alle velden in te vullen en jouw ordernummer (XXXXXX), in te voeren in het veld ‘Referentienummer’.
Nadat je alle gegevens hebt ingevuld, krijg je de keuze om een zelf een retourlabel uit te printen, óf een QR code aan te maken en deze bij het DHL Servicepunt aan te bieden. In verband met duurzaamheid en extra gemak, adviseren wij je om de QR code methode te gebruiken.
Skins Cosmetics B.V.
t.a.v. Returns Department
Pletterij 3, 1185ZK
Amstelveen
Need help?
Our Skins Experts are at your service via live chat, email and whatsapp.
It is also possible to call us.
Call us on +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220